24 lipca 2012

Cukrowy peeling ujędrniający - mój HIT-owy ścieracz do ciała

 Przedstawiam Wam hit ostatnich tygodni w mojej letniej pielęgnacji.

Przepis można dowolnie zmieniać wedle potrzeb i zasobów produktów:)

 

 

Efekty stosowania (2-3 razy w tygodniu):

  • skóra jest GŁADKA! aż chce się dotykać 
  • jest nawilżona i gdy biorę prysznic w ciągu dnia to już nie muszę używać balsamu
  •  wieczorem też już tylko olejek na ciałko- a rankiem skóra jest niezwykle gładka
  • brak podrażnień
  • nieźle ściera martwy naskórek
  • zapobiega wrastaniu włosków po depilacji
  • delikatny dla skóry
  • przyjemny dla zmysłów (cynamon i olejki eteryczne)
  • wydajny! Używam już 3 tygodnie i ubyło ok. 70g
 
Zbliżenie na konsystencję

Składniki:

Cukier trzcinowy/biały
55%
275g
Sól z Morza Martwego (można zastąpić solą kuchenną)
3,8%
19g
Miód naturalny
10%
50g
cynamon
10%
50g
gliceryna
1%
5g
Oliwa z oliwek/ inny olej zimno tłoczony
Olejek eteryczny tu: pomarańczowy

20%
0,2%

100g
1g


100%
500g

10 komentarzy:

  1. Świetny pomysł :)
    Akurat mam potrzebne składniki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł, ale nie chciałoby mi się robić :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wbrew pozorom to nie zajmuje dużo czasu;)
      Odważasz tylko składniki, wsypujesz do słoika i mieszasz.
      Voila! Gotowe;)

      Usuń
  3. szkoda,ze brak skladnikiów;<
    pozdrawiam!;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysł i alternatywa dla kawowego peelingu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglada bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. naprawdę zapobiega wrastaniu włosków ? mam z tym straszny problem pomimo stosowanych sklepowych pilingów :) a w domu brakowałoby mi do Twojego jedynie gliceryny - ją dostanę w aptece ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie zapobiega wrastaniu włosków - odkąd go stosuję nie mam z tym problemu:)
      Glicerynę bez problemu dostaniesz w każdej aptece. Kręć i czekam na efekty u Ciebie:)

      Usuń
  7. Zwykle robie sobie peeling najzwyklejszym cukrem na mokra skore, ale Twoj przepis mnie kusi. Taki aromatyczny peeling to tez fajny pomysl na prezent, chyba rozpoczne produkcje na swiateczne prezenty dla kolezanek:)

    OdpowiedzUsuń